De coronacrisis. Elk evenement, groot of klein, heeft hiermee te maken. Onzekere tijden: kan ons evenement nog doorgaan? Moeten we het uitstellen naar later dit jaar? Of zelfs doorschuiven naar het jaar erop? Hoe doen we dat met de geboekte artiesten? Zijn de leveranciers beschikbaar op de door ons gewenste datum? Zomaar een paar vragen die we vrijwel van elke organisator horen. Zo zijn er nog veel meer onduidelijkheden.

In deze tijden willen wij de term “ticketpartner” meer dan ooit waarmaken, met de nadruk op “partner.” Samen moeten we deze tijd door zien te komen. Daarom ondersteunt Eventree organisatoren waar het kan. Bijvoorbeeld verkochte tickets blijven geldig voor de nieuwe datum als je je evenement uitstelt. Hoe ga je echter om met ticketkopers die hun geld terug willen nu het evenement niet doorgaat? Één van de zaken die we ontwikkelt hebben is een uniform formulier dat je als organisator naar je ticketkopers kunt sturen om de aangeschafte tickets te vergoeden. Op deze manier krijg je alle gewenste informatie overzichtelijk in dezelfde opmaak binnen, in plaats van allerlei verschillende berichten waar je als organisator achteraan moet omdat niet alle gegevens worden aangeleverd. Wij bieden dit kosteloos aan. Desgewenst kunnen wij alle ticketkopers per mail aanschrijven met informatie over je evenement, bijvoorbeeld de nieuwe datum. Ook kosteloos.

Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat wij de ticketgelden terugboeken. Veelal grotere evenementen maken hier gebruik van. Dit doen wij tegen kostprijs, in tegenstelling tot geluiden bij anderen die hier een verdienmodel van hebben gemaakt en het vijf- of zelfs tienvoudige vragen. Eventree vindt niet dat juist in deze onzekere tijden verdiend moet worden aan organisatoren die het in sommige gevallen al zwaar genoeg hebben. Wij staan niet tegenover maar naast de organisator. Dit hebben we altijd in goede tijden gedaan en zo blijven we dit in deze mindere tijden doen.

Daarom is Eventree ook nú uw ticketpartner!  

Share on facebook
Deel op Facebook